ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
בנק הפועלים בקמפיין חדש
הקמפיין בכיכובו של יאיר לפיד יציג את שירות "מסלולים מקזזים"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/11/2004 10:38
בנק הפועלים יוצא בקמפיין חדש בכיכובו של יאיר לפיד, להשקת שירות בנקאי חדש - "מסלולים מקזזים", המבטיח קיזוז של יתרות הזכות בחשבון העו"ש מיתרות החובה.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO ילווה בסלוגן: "מהיום, הפלוס מקזז את תשלום הריבית על המינוס" ויכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות בסניפים, בהיקף כמיליון דולר.
 
בסרטונים מוצג יאיר לפיד בסיטואציות שונות, שחלקן מהנות יותר וחלקן פחות כגון:  אוכל פיצה משפחתית, מתאמן בחדר כושר, מכין סנדוויצ'ים לילדים ועוד.

כפי שפורסם ב-NRG, לאחרונה הודיע הבנק על שינוי הסיסמה ל"להיות ראשון זה מחייב", שתיכלל כבר בקמפיין הנוכחי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...