 |
בנק הפועלים יוצא בקמפיין חדש בכיכובו של יאיר לפיד, להשקת שירות בנקאי חדש - "מסלולים מקזזים", המבטיח קיזוז של יתרות הזכות בחשבון העו"ש מיתרות החובה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO ילווה בסלוגן: "מהיום, הפלוס מקזז את תשלום הריבית על המינוס" ויכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות בסניפים, בהיקף כמיליון דולר. בסרטונים מוצג יאיר לפיד בסיטואציות שונות, שחלקן מהנות יותר וחלקן פחות כגון: אוכל פיצה משפחתית, מתאמן בחדר כושר, מכין סנדוויצ'ים לילדים ועוד.
כפי שפורסם ב-NRG, לאחרונה הודיע הבנק על שינוי הסיסמה ל"להיות ראשון זה מחייב", שתיכלל כבר בקמפיין הנוכחי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|