ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
"מלך הג'ינגל" חוזר
שפ"מ מחדשת את התחרות לבחירת הג’ינגלים הקריאטיביים ביותר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/11/2004 14:42
שפ"מ (זכיינית הפרסום ברשתות הרדיו של קול ישראל) מחדשת את תחרות "מלך הג’ינגל" לבחירת הג’ינגלים הקריאטיביים ביותר.
 
התחרות תתקיים אחת לחודשיים ותכלול את התשדירים החדשים ששודרו ברשתות קול ישראל במהלך החודשיים שקדמו לתחרות.
 
צוותים מתחלפים של מפרסמים ופרסומאים, יבחרו את התשדירים המצטיינים, שיזכו את יוצריהם (קריאייטיב, תקציבאי/ת, מדיה ונציג המפרסם) בסוף שבוע באילת.
 
מנהלת השיווק והפרסום של שפ"מ, שרית אריסון מסרה: "נכון שבעבר הייתה לנו תחושה שאולי התחרות מיצתה את עצמה, אבל יותר ויותר אנשי פרסום שואלים אותנו בזמן האחרון מדוע בעצם הפסקנו? מאחר ואנחנו רואים בתחרות כלי חשוב לעידוד הקריאטיביות בתשדירי הפרסום, אנחנו יותר משמחים להיענות לפניות לחדשה".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...