 |
שפ"מ (זכיינית הפרסום ברשתות הרדיו של קול ישראל) מחדשת את תחרות "מלך הג’ינגל" לבחירת הג’ינגלים הקריאטיביים ביותר. התחרות תתקיים אחת לחודשיים ותכלול את התשדירים החדשים ששודרו ברשתות קול ישראל במהלך החודשיים שקדמו לתחרות. צוותים מתחלפים של מפרסמים ופרסומאים, יבחרו את התשדירים המצטיינים, שיזכו את יוצריהם (קריאייטיב, תקציבאי/ת, מדיה ונציג המפרסם) בסוף שבוע באילת. מנהלת השיווק והפרסום של שפ"מ, שרית אריסון מסרה: "נכון שבעבר הייתה לנו תחושה שאולי התחרות מיצתה את עצמה, אבל יותר ויותר אנשי פרסום שואלים אותנו בזמן האחרון מדוע בעצם הפסקנו? מאחר ואנחנו רואים בתחרות כלי חשוב לעידוד הקריאטיביות בתשדירי הפרסום, אנחנו יותר משמחים להיענות לפניות לחדשה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|