 |
/images/archive/gallery/147/259.jpg דנה מודן ואסי כהן ב''אהבה זה כואב''
 |
|
|
המפרסמים אומנם משלמים 20% יותר על פרסום ב"אהבה זה כואב", אך הביקוש נשאר גבוה |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
מיטל זדה 2/11/2004 13:54 |
|
|
|
|
 |
גם אמש, זה השבוע השלישי ברציפות, הצליחה "אהבה זה כואב" להשיג נתוני רייטינג גבוהים. הסדרה, המשודרת בערוץ 10, משיגה מדי שבוע למעלה מ-10 אחוזי צפייה, נתון יוצא דופן בהשוואה ליתר שידורי הערוץ, המתקשים להתברג לצמרת טבלת הצפייה. כבר מן השבוע הראשון הבינו בערוץ את הפוטנציאל הכלכלי של התוכנית: כשאחוזי הצפייה עולים - הביקושים לפרסום לא נשארים מאחור. "אין ספק שהנתח המסחרי גדל וזה נותן אותותיו גם בהכנסות", אומרת ל-NRG סולי אברמוב, סמנכ"לית סחר ומכירות בערוץ. לדבריה, ב"אהבה זה כואב" נרשם ביקוש גבוה מצד המפרסמים גם לרכישת חסויות ולא רק ספוטים רגילים. זמן האוויר לפרסום בתוכנית מתומחר כקטגוריית ספיישל, במסגרתה גובים בערוץ פרמייה גבוהה יותר לכל נקודת רייטינג. בקטגורייה זו נכללים בין היתר שידורי הכדורגל וכן תוכניתו של עמנואל רוזן "זה הזמן". ל-NRG נודע כי מאז נפתחה עונת הכדורגל הועלתה הפרמייה ב-20% - נתון התקף גם בנוגע ל"אהבה זה כואב". אז אומנם המחירים עדיין נמוכים בהשוואה לתמחור זכייניות ערוץ 2, אך בערוץ 10 כבר מביעים אופטימיות זהירה. "כרגע אנחנו לא נערכים אחרת בערוץ, אך המגמה של ערוץ 10 בחודשים האחרונים היא לקבל את הנתח ("שר") היותר גבוה מהפרסמים - נתח שמגיע לנו", אומרת אברמוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|