 |
חברת 012 קווי זהב תעניק חסות בלעדית לשידור הפרק הראשון מהעונה החדשה של הסדרה "הבורגנים", שתעלה לשידור ביום ראשון הקרוב בשידורי קשת.
במסגרת זו, ישודר הפרק הפותח את העונה השלישית, ללא פרסומות. לפני הפרק, יוקרן סרטון פרסמות בן 90 שניות, שהכינה החברה. בסרטון ההומוריסטי מככב איל קיציס – הפרזנטור של קווי זהב. החברה אף תיקח חסות על כל העונה החדשה של "הבורגנים", בהשקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל.
יצוין כי קווי זהב קיבלה את אישור הרשות השנייה למהלך. סמנכ"ל השיווק של 012 קווי זהב, נועם יעקובי, מסר: "הסדרה פונה לקהל צופים רחב ואיכותי, התואם את הפרופיל של לקוחות 012.net (שירות האינטרנט המהיר של קווי זהב) ולכן המהלך של מתן חסות היה טבעי לנו". צופי הטלוויזיה בעולם ודאי זוכרים מהלך דומה שערכה רשת פוקס, בשיתוף חברת פורד, לשידור הפרק הפותח את העונה השניה של הסדרה "24" - ללא פרסומות. בפתיחת הפרק, הגיש קיפר סאתרלנד, הלא הוא ג'ק באוור, את תשדיר החסות, תוך שהוא מודה לפורד על שאיפשרה את ההקרנה ללא פרסומות.
בארץ, הנושא עדיין בחיתוליו. ערוץ 10, אומנם שידר לאחרונה את הפרק הראשון של הסדרה "אהבה זה כואב" ללא פרסומות, אולם המהלך נעשה ביוזמת הערוץ. במקרה הנוכחי, עמדו מאחורי הרעיון המפרסם וחברת המדיה יונייטד, תוך שיתוף פעולה עם חברת המדיה הקבועה של 012 - מיוז TV . מנכ"ל יונייטד, אורן יוניוב, מסביר: "מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה בישראל, המשותפת ליונייטד, זכיינית ערוץ 2 קשת וכמובן ל- 012, במטרה להגיע לצופה מזווית מפתיעה, תוך הגשמת שאיפה של צופים רבים – תוכנית בערוץ מסחרי ללא פרסומות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|