 |
אסם-נסטלה יוצאת בקמפיין חדש לדגני הבוקר של החברה, במטרה לעודד צריכת סידן בקרב ילדים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, הוא תחת הסיסמה "סידן לגדול עליו" ובהיקף כמיליון שקל.
בסרטון מוצג ילד המנסה לקלוע לסל ללא הצלחה, אך לאחר שהוא אוכל דגני בוקר, הוא מצליח לשפר את קליעותיו לסל. סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, מסר: "כחברה מובילה במשק הישראלי, אנו רואים חשיבות עליונה בהגברת המודעות לערכם הבריאותי הגבוה של דגני בוקר מועשרים בסידן".
|
 |
 |
 |
 |
|
|