 |
תנובה תשיק בשבועות הקרובים את סדרת היוגורט הלבן, תחת המותג "יופלה", אולם הצבע האדום של הגביעים, המזוהה כל כך עם המותג, יוחלף לצבע לבן. השקת הסדרה, המוגדרת כבעלת חשיבות אסטרטגית לחברה, תגובה בקמפיין פרסום מאסיבי בהיקף של מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, צולם בברזיל על מנת למנוע הדלפות לעיתונות ויתמקד בערכים הבריאותיים של היוגורט הלבן. יצוין כי השקת היופלה הלבן, מוחק למעשה את המותג "אמי" של החברה, שלא הצליח לתפוס נתח שוק משמעותי.
שוק היוגורט הלבן, נשלט כיום על-ידי חברת שטראוס עם המותג "דנונה" - המחזיק ב-74%מהקטגוריה. "אמי" החזיק בכ-14% מהקטגוריה, כאשר בשנים האחרונות תנובה לא השקיעה בפרסום המותג.
|
 |
 |
 |
 |
|
|