ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש ל"אקמולי"
מנתוני החברה עולה כי המותג מחזיק ב-80% מנתח שוק התרופות מורידות החום לילדים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/11/2004 13:48
חברת טבע יוצאת בקמפיין  חדש ל"אקמולי", תחת הסיסמה: "הנרשם ביותר על ידי רופאי הילדים".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול טלוויזיה ושילוט חוצות בהיקף של 1.5 מיליון שקל.

הסרטון מציג חתימות של רופאים הממלאים את המסך במילה "אקמולי", כאשר ברקע נשמע קולם הממליץ על התרופה.
 
מטבע נמסר כי "מנתוני סקר שנערך עבורנו על-ידי חברת טלסקר TNS עולה כי  91% מרופאי הילדים בארץ בוחרים להמליץ למטופלים שלהם להשתמש באקמולי להורדת חום".
 
מנתוני החברה עולה עוד כי "אקמולי" מחזיק ב-80% מנתח שוק התרופות מורידות חום בקרב ילדים ותינוקות.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...