ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
סלברטיז במבחן
מנהלי קריאייטיב בחרו עבורנו את הסלבריטאים שהם הכי אהבו בפרסומות, וגם כמה שלא
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/11/2004 16:01
היום, כשכל משתתף ריאליטי קופץ בן לילה לראש רשימת המוזמנים של רני רהב, נראה כי הידוענים, או בשפת הברנז'ה – סלברטיז, מעולם לא היו פופולריים יותר.
 
בענף הפרסום, עושה רושם, מיישרים קו עם העם ומרבים להשתמש בסלבס לפרסומות, לפעמים על חשבון ההשקעה בתסריט.
 
האם הסכומים המשולמים לאותם סלבריטאים מצדיקים את עצמם? הציבור הרחב וודאי יטען שלא. הפרסומאים מצידם, ממשיכים באודישנים. השורה התחתונה, הם אומרים, היא האם הסלבריטאי תורם
לקמפיין.
 
אז ביקשנו מאנשי הקריאייטיב לנקוב בסלבריטאים אפקטיביים ובאלו שלא. במפתיע – דווקא לפרגן היה להם קל. 
 
דיוויד אדלשטיין מבאומן-בר-ריבנאי, ציין לטובה את אקי אבני וסנדי בר בפרסומת למילקי (ראובני-פרידן) – "הזוג המלכותי הצליח להחזיר את המעדן לימים הטובים של "הקרב על המילקי".
 
עוד צוין לשבח  ליאור מילר בקמפיין לשירות WOW של בזק (יהושע/TBWA) – "מילר חזר באמצעות הקמפיין  לתודעה ויצר שיחה בענף".
 
מי לא?
"אורלי ויינרמן, משה פרסטר וורדה רזיאל ז'קונט בפרסומת לעמינח (גליקמן-נטלר-סמסונוב). יחסית לשלושה סלברטיז , התוצאה מאכזבת ברמת האימפקט".

אקי וסנדי. הזוג המלכותי טובל בקצפת  
קמפיין עמינח. שלושה סלבס - מיטה אחת
סקס אפיל של בנק
מולי הלפמן מאריאלי פובליסיס, חושב שיאיר לפיד בסדרת הפרסומת לבנק הפועלים (אדלר-חומסקי&ורשבסקי) ומודי בר-און בתשובה הקריאייטיבית של בנק דיסקונט (יהושע/TBWA) הם אפקטיביים. גם חיים הכט בפרסומת לאינטרנט זהב (בר-להבי-קורן) צוין לטובה.
 
לעומתם, רומי אבולעפיה ובקי גריפין, נערות קסטרו בשנתיים האחרונות (ראובני-פרידן), לא סיפקו את הסחורה.
 
גיא גורן מפוגל/OGLIVY שיבח את הליהוק של משה איבגי לתפקיד דוד הכיטוב בפרסומת של ביטוח אישי ישיר (אדלר-חומסקי&ורשבסקי). עוד צויינו לטובה אקי וסנדי.
 
ברשימת הסלבריטאים הלא אפקטיביים של גורן, ניתן למצוא את  כריס נות',  המוכר יותר כמר. ביג, בקמפיין לקרליין (באומן-בר-ריבנאי) ואת חיים הכט.

ארז מי-טל מטמיר כהן, ציין לטובה את מודי בר-און וחיים הכט.
 
וברשימה השלילית?
אורלי ווינרמן, משה פרסטר וורדה רזיאל ז'קונט וכן מר. ביג.
 
תומר אברמוביץ' מזרמון-גולדמן אהב את ליהוקו של הכדורגלן אלון מזרחי לקמפיין של בית הספר לשפות ברליץ (אדלר-חומסקי&ורשבסקי) בעיקר בשל "הסאטירה העצמית".
 
צור גולן משלמור-אבנון-עמיחי התלהב מיוסי סיאס בקמפיין של ברק (באומן-בר-ריבנאי). "מדובר בבחירה מאוד רלוונטיות וגם בביצוע מרשים של סיאס  בפרסומת עצמה".

בקי גריפין לקסטרו. לא סיפקה את הסחורה
מודי בר-און לדיסקונט. התשובה ליאיר לפיד
כסף גדול - רעש קטן
ערן ברקן מגיתם, ציין אף הוא את סיאס ושיבח גם את השימוש בחיים הכט.  

דווקא הבלונד של אורלי ויינרמן,  הפרצופים של משה פרסטר וקולה הסמכותי של ורדה רזיאל-ז'קונט, לא הצליחו לרגש אותו.

גם חברו למשרד, אסי שביט, לא פירגן לויינרמן,פרסטר וז'קונט. את המחמאות הוא העדיף לתת למשה איבגי.
 
גם עופר יער מברוקנר נטע ורובי ניסן מיהושע/TBWA נשבו בקסמיו של דוד הכיטוב.

ניסן גם ציין לשבח את יעל אבקסיס בקמפיין לקרייזי ליין (מק'אן-אריקסון) ואת הצמד הנוצץ יעל בר-זוהר ויהודה לוי בקמפיין לפוקס (זרמון-גולדמן).

ספי שקד מראובני-פרידן/IPG, אהב את אניטה פללי בפרסומת של פלאפון לאסקייפ (מק'אן-אריקסון). "לבחור באניטה זה לשלם מחיר נמוך בשביל מישהי שתעשה הרבה רעש וכולם ידברו עליה". גם סיאס היה לדעתו "מישהו שכולם אוהבים ויצליח ליצור שיחה". עוד צויין לטובה על-ידי שקד מר. ביג. "אומנם מדובר בכסף גדול, אבל אי אפשר להתווכח עם כמות הרעש שהוא עשה".
 
מי לא?
"חיים הכט שעשה הרבה רעש אומנם, אך לא יצליח להוכיח את עצמו לטווח הארוך ויאיר לפיד, שהוא הפתרון הקל".

משה איבגי. קסמיו של דוד הכי טוב  
חיים הכט לאינטרנט זהב. מעורר מחלוקת
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...