ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
ביפ בקמפיין לשידורי החורף
הקמפיין של ערוץ הצחוק יתמקד בהטמעת ביפ כערוץ מספר 4 בשלט ובהצגת התוכניות החדשות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/11/2004 13:40
ערוץ הצחוק ביפ, המשודר בחברת הכבלים HOT, יוצא  בקמפיין להצגת עונת שידורי החורף, שתעלה לאוויר ב-15 בנובמבר.
 
מהערוץ נמסר כי "האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין הינה שילוב של שלושה מסרים עיקריים : הטמעת ביפ כערוץ 4 בשלט, הצגת הטלנטים והתכניות החדשות לעונה הקרובה ופנייה לקהלים רחבים יותר".

בקמפיין יוצגו בעיקר התכניות החדשות של הערוץ, בהן: "הרצועה" – בהנחיית טל ברמן, "פיני הגדול",  וספיישל האיחוד של "סיינפלד", תחת הסיסמה: "הולכים על 4".
 
הקמפיין, באמצעות משרד המיתוג  BestCreative (בניהול שמוליק שרון), יכלול סרטונים בערוץ 2 וב-HOT וכן שילוט חוצות (באמצעות חברת סקר מדיה) תחת הסיסמאות: "טל ברמן הולך על 4" , "פיני הגדול חוזר על 4" ו"העם קרוע מצחוק" . 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...