ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שניים אוחזין בשם
לחברת המיתוג של משרד הפרסום ברוקנר-נטע קוראים Brand new. חברה אחרת טוענת לזכות רוחנית על השם
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
8/11/2004 17:24
כשבמשרד הפרסום ברוקנר-נטע החליטו לאחרונה לפתוח את חברת המיתוג Brand new, הם לא תיארו לעצמם שדווקא שם החברה יעמוד במרכז ההתעניינות. אלא שהיום מסתבר כי השם הנבחר, משמש זה כחצי שנה חברה קיימת, העוסקת בהפקות דפוס.
 
דין ויסר, מנכ"ל משותף של Brand new ה"ותיקה" טוען שלמרות שהחברה אינה רשומה ברשם החברות, קיימת זכות רוחנית על השם. "פניתי מספר פעמים לברוקנר-נטע באמצעות פקסים ומיילים, אבל לא קיבלתי תשובה מהמשרד".
 
לטענתו, החברה רשומה תחת השם "דרך הטבע" "אך כל מי שיחפש באינטרנט את השם Brand new, יוכל למצוא את האתר של החברה שלנו", מסביר ויסר.
 
מנכ"ל Brand new של ברוקנר-נטע, גיל בסקין, אומר ל-NRG בתגובה: "לא ידוע לי על החברה או על העומד בראשה וגם לא קיבלתי פנייה ממנו בנושא".
ל
דברי בסקין,  "כשאתה מקים חברה אתה צריך לבדוק ברשם החברות, אם החברה לא רשומה שם אין לי שום דרך לדעת על שם כזה. אנחנו בכל מקרה, נרשמנו אצל רשם החברות, כך שמבחינתנו הנושא סגור".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...