 |
בנק ירושלים יוצא בקמפיין טלוויזיה חדש לקידום תוכנית "החיסכון המשולש" - חיסכון שקלי המשלב שלושה אפיקי הצמדה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, הוא בהיקף של מיליון שקלים ומציג דמויות של שלושה שוערי כדורגל הניצבים בשער, המייצגים את מיקסום הרווחים וההגנה על הכסף, שמציע הבנק בחיסכון המשולש.
מנהלת מערך השיווק בבנק ירושלים, דינה פרומוביץ', מסרה: "השנה עלה הבנק לראשונה בקמפיין טלוויזיוני, עם מוצר משכנתא הלא צמודה. לאור הצלחת הקמפיין, הוחלט לצאת בקמפיין נוסף, כחלק מפעולות הבנק להעמקת הפעילות הפרסומית המוכוונת למשקי הבית. בקמפיין הנוכחי החליט הבנק לפנות גם למגזר הרוסי ובחר בערוץ 9 כפלטפורמה". פרומוביץ' הוסיפה כי תקציב הפרסום של הבנק גדל בשנת 2004 ב-25%, והוא עומד כיום על כ- 2.5 מיליון שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|