ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
ביפ השקיע 10 מיליון שקל בשידורי החורף
מנהלת הערוץ, אירית אמבר: "עד תום 2005 תגדל כמות המנויים ב-15%"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/11/2004 12:55
ערוץ הצחוק "ביפ", המשודר בחברת הכבלים HOT, השקיע כ-10 מיליון שקלים בעונת שידורי החורף, שתעלה ב-15 בנובמבר לאוויר.
 
מנהלת הערוץ, אירית אמבר, מסרה כי "מטרות העונה החדשה הן לייצר העמקה בקרב קהל היעד הנוכחי, שרובו (כ-80%) בגילאי 18-34,  וכן – למשוך קהלים חדשים לערוץ".
 
אמבר הוסיפה עוד כי יינתן דגש נוסף על הפעילות החוץ מסכית, באמצעות מספר פעילויות, במרכזן שיתוף פעולה עם רועי לוי והקאמל קומדי קלאב, אשר יכלול סדרות מופעים ברחבי הארץ שישודרו בערוץ".
 
אמבר העריכה כי  בתום שנת 2005 תגדל כמות המנויים לערוץ בשיעור של 15%. יצוין כי כיום מנויים לביפ כ-300 אלף מלקוחות הכבלים.
 
העורך ראשי של הערוץ, אהד אשכנזי, מסר כי "לקראת העונה החדשה הושקע מאמץ רב בארגון לוח השידורים, בצורה כזו שתאפשר הרגלי צפייה נוחים וקבועים. במסגרת זו הושם דגש על סידור התוכניות ברצועות שידור קבועות ושילוב נכון בין הרכש לתוכניות המקור במהלך השבוע, לצד "בלוקים" של תוכניות בסופי השבוע כנהוג בערוצי הומור מובילים בעולם".

בין התוכניות שישודרו בעונה החדשה של ביפ: תוכנית לייט נייט יומית בהגשת טל ברמן; "פיני הגדול" במתכונת שונה; סדרת הרכש "משטרת רינו"; עונה נוספת של סדרת האנימציה "פיוצ'רמה" ועוד.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...