 |
שלוש שנים מאז חדרה בהצלחה מרובה לשוק היוגורט, עם המותג הבינלאומי "יופלה", מבצעת תנובה את השלב הבא : כניסה לקטגרויית היוגורט הלבן, הנשלטת כיום על-ידי המותג דנונה של שטראוס. וכך,לאחר שנתיים של פיתוח, השיקה היום תנובה סוף סוף את סדרת היוגורט הלבן מבית יופלה, המחליפה את מוצרי "אמי", שלא זכו להצלחה, וירדו במהלך השבוע מהמדפים. הגימיק בסדרה הוא מוצרים עם מגע של טעמי פירות ועשבי מרפא, כגון: יוגורט עם מגע לואיזה, מגע פסיפלורה או מגע תפוז. לדברי מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה, ליעד כהן, אחוז החדירה של היוגורט הלבן בארץ עומד על 66%, כאשר ההערכה היא כי תנובה תגיע ל-75%. במסיבת עיתונאים שנערכה היום, אמר כהן כי מטרת החברה היא להחזיק ב-40% מנתח שוק היוגורט הלבן, כבר בשנה הראשונה.
מנתוני החברה עולה כי היקף שוק היוגורט בישראל עומד על 520 מיליון שקלים בשנה. היוגורט עם הפרי תופס כ-72% מנתח השוק והיוגורט הלבן מחזיק ב-28%.
מהלך ההחדרה של היופלה הלבן ילווה בקמפיין פרסום רחב היקף מבית מק'אן-אריקסון, תחת הסיסמא: "ה- FUN מגיע ליוגורט הלבן", בהשקעה כוללת של 4.5 מיליון שקל. בסרטון הטלוויזיה מוצגים אנשים בסיטואציות שונות בחיים כשחיוך הענק משתלט על פרצופם לאחר שאכלו את White Yoplait. השיר שילווה את הסרטון, כנהוג בסרטי יופלה, ישלב עברית ואנגלית על רקע המנגינה של שירה של סינדי לאופר,Girls just want to have fun. יצוין כי בקמפיין זנחה תנובה את הצבע האדום, המזוהה עם המותג. גם למוצרים עצמם עוצבו אריזות לבנות, אולם הצבע האדום ממשיך להופיע בגרסאות שונות בתוך עלי הכותרת, שהם חלק מהלוגו של יופלה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|