ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב האינטראקטיב של קידום ל"אידיאולוג'יק"
החברה יוצאת בקמפיין אינטרנט בהיקף 100 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
11/11/2004 12:50
חברת קידום לך תצטיין, המתמחה בהכנה לבחינה הפסיכומטרית, מסרה את תקציב הפרסום האינטראקטיבי לחברת "אידיאולוג'יק".
 
היקף התקציב מוערך בכחצי מיליון שקל והוא כולל אחריות לניהולם השוטף של שני אתרי החברה, ולפעילות הפרסום והשיווק באינטרנט.
 
בימים אלה יוצאת החברה בקמפיין האינטרנט, בהיקף 100 אלף שקל, תחת הסיסמה: " תלמידי קידום מקבלים בממוצע 100 נקודות יותר מתלמידים הלומדים במכונים אחרים!".
 
סמנכ"ל השיווק בחברה, מאיה דנגור, מסרה כי "כ- 20% מהנרשמים ללימודים בקידום, מגיעים באמצעות האינטרנט וקמפיינים אינטראקטיביים מעלים משמעותית נתונים אלה".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...