ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין טלוויזיה חדש לליוויס
השנה הוחלט לאמץ את הקמפיין האמריקאי למותג הג'ינס הוותיק, בכיכובה של דוגמנית העל אנג'לה לינדוואל
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/11/2004 9:51
חברת טנגו, יבואנית ליוויס, מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש למותג הג'ינס הוותיק. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יכלול סרטון פרסומת מחו"ל אשר עבר אדפטציה באמצעות שקופית כיתוב בעברית , בהיקף כ-400 אלף דולר.
 
יצוין כי בניגוד למגמת השנים האחרונות, על פיה הופקו לליוויס חומרי פרסום מקומיים ברוח האסטרטגיה העולמית, הוחלט השנה לאמץ את הקמפיין האמריקאי, אשר הביא בעקבותיו גל של עלייה בביקוש למותג בארה"ב.
 
בסרטון, אשר מתמקד בדגם 501, נראה צעיר בתחתונים שחוזר הביתה עם זר פרחים לאחר מריבת אוהבים עם חברתו (אותה מגלמת דוגמנית העל אנג'לה לינדוואל). בזמן שהיא שמה את "מתנת הפיוס" בכד מים הוא מתגנב לחדר ומבעד לחלון מושך מהעץ את הליוויס 501 שלו שנתלה שם יחד עם יתר הדברים שלו שהשליכה מהחלון, לובש אותו והולך. את הסרטון מלווה שירו של אלויס פרסלי you are always on my mind.
 
ורדה שוהם, מנכ"ל טנגו, ורדה שוהם, מסרה: "לאור העובדה כי באירופה ובארה"ב ליוויס כובש מחדש את השווקים, עם דגמים חדשים ומעודכנים לצד הקלאסיקה האהובה נוסח ליוויס 501, אנו מצפים להתעוררות מחודשת של המותג גם בישראל ולעלייה בביקושים".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...