 |
חברת התעופה אל-על יוצאת בקמפיין חוצות לעידוד הקו תל אביב-הונג. הקמפיין, בשיתוף לשכת התיירות של האי האסיאתי, יכלול לראשונה פרסום על-גבי אוטובוס של חברת דן באזור המרכז. לצורך כך, מיתגה החברה את קו מס' 2 (תל אביב-ראשון לציון), למשך חצי שנה. מנהל סניף ישראל באל-על, אורי דנור, ציין כי "האוטובוס האמור, מיועד גם לפעילות לסוכנים כך שלמעשה הם יזכו להיחשף באופן חוויתי למוצר אותו אנו מעונינים לקדם". בקמפיין הושקעו למעלה מ-200 אלף שקלים והוא יכלול גם מודעות בעיתונות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|