ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
רכבי גולף בקמפיין חדש
הקמפיין, בהשקעה של שני מיליון שקלים, הוא תחת הסיסמה: "המכונית הבטוחה בעולם"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
21/11/2004 12:50
חברת פולקסואגן יוצאת בקמפיין חדש לרכבי גולף, תחת הסיסמה: " The New Golf - המכונית הבטוחה בעולם".
 
הקמפיין, בהיקף של שני מיליון שקלים, הופק באמצעות משרד הפרסום ליניאל/DDB ומדגיש את זכייתה של גולף במבחני ה- euroNcap ובחירתה כמכונית הבטוחה בעולם.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...