ראשי
>
ברנז'ה
>
פרסום
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/206/888.jpg
קמפיין גולף יחצנות
רכבי גולף בקמפיין חדש
הקמפיין, בהשקעה של שני מיליון שקלים, הוא תחת הסיסמה: "המכונית הבטוחה בעולם"
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב
21/11/2004 12:50
חברת פולקסואגן יוצאת בקמפיין חדש לרכבי גולף, תחת הסיסמה: " The New Golf - המכונית הבטוחה בעולם".
הקמפיין, בהיקף של שני מיליון שקלים, הופק באמצעות משרד הפרסום ליניאל/DDB ומדגיש את זכייתה של גולף במבחני ה- euroNcap ובחירתה כמכונית הבטוחה בעולם.
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                 
16.98%
או, יס! זה "הוט"
                 
7.55%
רשות השידור...
                 
7.55%
עוד...
פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"
קול מן השמיים
גמר הגביע: MIDIAHOUSE מכרה חסויות ב-400 אלף
עוד...