ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
באומן-בר-ריבנאי עובר להוביל
המשרד מדורג ראשון בטבלת משרדי הפרסום הגדולים לחודש אוקטובר; שטראוס-עלית ממשיכה להוביל את דירוג המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
21/11/2004 17:00
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מוביל את טבלת משרדי הפרסום לחודש אוקטובר. זאת על-פי דירוג "יפעת בקרת פרסום".
 
המשרד מדורג ראשון עם היקף פרסום העומד על 5.920 מיליון דולר (מחיר ריאלי). את המקום השני תופס מק'אן-אריקסון עם היקף פרסום של 5.509 מיליון דולר.
 
שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R מדורג שלישי עם היקף פרסום של 4.981 מיליון דולר; אחריו אדלר-חומסקי&ורשבסקי עם השקעה בסך 3.809 מיליון דולר וסוגר את החמישייה הראשונה ראובני-פרידן/IPG, עם היקף פרסום בשווי 3.605 מיליון דולר.
 
שני משרדים הצליחו להפתיע החודש ולהתברג בעשירייה הראשונה: זרמון-גולדמן שדורג החודש שביעי, עם היקף פרסום של 2.073 מיליון דולר ושמעוני-פינקלשטיין/FCB, שמוקם עשירי, עם היקף פרסום בשווי 1.466 מיליון דולר.
 
את דרוג המפרסמים לחודש אוקטובר ממשיכה להוביל קבוצת שטראוס-עלית, עם השקעה בפרסום בשווי 2.013 מיליון דולר.
 
ההפתעה בדרוג שייכת לחברת סנו, שדורגה במקום  ה-12 בדו"ח הקודם, והצליחה החודש לתפוס את המקום השני, עם היקף פרסום בשווי 1.488 מיליון דולר.
 
פרוקטר&גמבל מדורגת שלישית, עם היקף פרסום בשווי 1.2 מיליון דולר; ואחריה פלאפון עם השקעה בסך 1.08 מיליון דולר.
 
סלקום, שהובילה בחודשיים האחרונים את הטבלה, השקיעה החודש רק 1.059 מיליון דולר בפרסום, מה שהציב אותה במקום החמישי בטבלת המפרסמות הגדולות במשק.
הקמפיין של סלקום, בביצועו של הראל סקעת, מוביל את רשימת הקמפיינים לחודש אוקטובר, עם השקעה בהיקף  629 אלף דולר.
 
אחריו: קמפיין השבוע בטוטו עם השקעה בשווי 554 אלף דולר; הקמפיין של אסקייפ אפקטים, מבית פלאפון, עם השקעה בשווי 445 אלף דולר; קמפיין "האלופים" של קורנפלקס תלמה, עם השקעה בהיקף 438 אלף דולר; והקמפיין של רשת "נגב", בכיכובה של ענת וקסמן, עם השקעה של 410 אלף דולר.

 

 
 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...