ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
השתלטות אינטראקטיבית
חברת אורנג' תציף באופן בלעדי 15 אתרי אינטרנט למשך ארבעה ימים. המחיר: כ-100 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
22/11/2004 15:22
חברת הסלולר אורנג', רכשה בכ-100 אלף דולר את המדיה בכ-15 אתרי אינטרנט למשך ארבעה ימים.
 
ההשתלטות על האינטרנט תתבצע על ידי חברת האינטראקטיב Y&R מקבוצת שלמור-אבנון-עמיחי, החל ב-30 לנובמבר, אז יוצפו אתרי האינטרנט בפרסומות אינטראקטיביות של החברה. מטרת הקמפיין למחוק למעשה את נוכחותם של מפרסמים אחרים באינטרנט באותם ימים.
 
ל-NRG נודע כי מספר מפרסמים שעתידים להיפגע מהקמפיין מתכוונים לשלוח לאתרי האינטרנט מכתבי תלונה. עוד נודע כי חלק מהאתרים פנו למפרסמים והציעו להם פיצוי על הורדת קמפיינים מתוכננים.
 
תימור גורדון, מנכ"ל ארק אינטראקטיב (מקבוצת גלר-נסיס) אמר ל-NRG: "נודע לנו שמתכוונים להשתלט על המדיה האינטרנטית רק בימים האחרונים. אני לא מרוצה מזה, זה תוקע לי קמפיינים שלמים, כאלה שמתוזמנים לפי מבצעים ספציפיים. מבחינה קריאייטיבית מדובר במהלך גדול, אך ימים יגידו אם זה היה שווה את הכסף". 
 
ערן גפן, מנכ"ל Y&Rאינטראקטיב, סירב להגיב לידיעה.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...