ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין טלוויזיה ל"יד ושם"
21 גופי תקשורת ישדרו ללא תמורה תשדירים תחת הסיסמה: "אל תתנו להם להישכח"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
22/11/2004 15:42
יד ושם יוצא בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט בשלוש שפות שיעלה היום, לצורך קידום הקמת המאגר המרכזי של שמות קורבנות השואה.
 
עם העלאת מאגר השמות לאינטרנט, יד ושם מקדם מבצע "הצלה" רחב היקף של איסוף השמות, תחת הסיסמה: "אל תיתנו להם להישכח".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אזימוט (שהתנדב אף הוא), יעלה במטרה לקרוא לציבור לגלוש באתר יד ושם, למלא דפי עד (בפעם הראשונה on line) ולתקן או להשלים כל מידע רלוונטי החסר היום במאגר.

21 גופי תקשורת לקחו חלק בהעלאת תשדיר הפרסומת, כשירות לקהילה ללא תשלום. ביניהם זכייניות ערוץ 2, ערוץ 10, ערוצי YES, ערוצי HOT, ישראל פלוס, הערוץ הישראלי באמריקה ואתרי אינטרנט.
 
לאחר העלאת המאגר לאינטרנט, יד ושם מתכוון להרחיב את הקמפיין באמצעות מודעות בעיתונות.
 
לאתר יד ושם.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...