 |
/images/archive/gallery/190/089.jpg יוחנן צנגן, מנכ''ל רשת.
צילום: יחסי ציבור  |
|
רשת: ההכנסות מפרסומות הגיעו ל-62.8 מיליון שקל |
|
ב-9 החודשים הראשונים של השנה רשמה רשת רווח נקי של 9.8 מיליון שקל, שיפור ניכר בהשוואה לרווח נקי של 677 אלף שקל לפני שנה |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
סופי שולמן 23/11/2004 10:06 |
|
|
|
|
 |
בעוד הזכייניות של ערוץ 2 עסוקות במכרז שיקבע מי יהיו השתיים שיישארו בערוץ לעשור נוסף, ממחישים הדוחות הכספיים שלהן את היקף האבידה של הזכיינית שתלך הביתה. כך, למשל, הכנסות רשת משידורי פרסומות בלבד הסתכמו ב-62.8 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2004 (עלייה של 40% לעומת הרבעון המקביל), ומתחילת השנה הן מגיעות ל-160.2 מיליון שקל. למרות הגידול בהכנסות, הרווח הנקי ירד ב-11% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-3.1 מיליון שקל. בסיכום של 9 החודשים הראשונים רשמה רשת רווח נקי של 9.8 מיליון שקל, שיפור ניכר בהשוואה לרווח נקי של 677 אלף שקל לפני שנה. השיפור נובע מגידול בהיקף הפעילות. דוחות רשת התפרסמו אתמול במסגרת דוחות פולאר תקשורת, המחזיקה ב-27% ממנה. לצד העלייה בהכנסות תפחו גם עלויות ההפקה של רשת ל-51.5 מיליון שקל, לעומת 37.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. גם בהוצאות הנהלה ובהוצאות הכלליות נרשמה עלייה חדה ל-2.3 מיליון שקל, לעומת 764 אלף שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי נותר ללא שינוי, 6.7 מיליון שקל. לפני שבוע רכשו אביב גלעדי ואודי רקנאטי 30% מרשת, ובכך צירפו את קבוצת "נגה 2" שבבעלותם לרשת בהתמודדות במכרז על ערוץ 2.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|