/images/archive/gallery/208/308.jpgקמפיין אליני.
צילום: יחסי ציבור
שירז טל בקמפיין לשעוני "אליני"
שירז טל תוביל את קמפיין ההחדרה של מותג השעונים ה"סמי-יוקרתיים", אליני. הקמפיין מוערך במיליון שקלים וחצי
דפדף בברנז'ה
מיטל זדה 23/11/2004 10:33
שירז טל תוביל את קמפיין ההחדרה של מותג השעונים "אליני". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מורדי -גורן, יעלה בעיתונות ובשלטי חוצות בהשקעה של מיליון שקלים וחצי.
מותג השעונים משווק בארץ באמצעות אורי דיגמי, יו"ר איגוד סחר הרכב בישראל ובעלי חברת Buy&Drive.
דיגמי: "לאחר בדיקת שוק מעמיקה, החלטתי לייבא את 'אליני' לישראל ולמלא את החוסר בשעוני סמי-יוקרה בארץ. 'אליני' יאפשרו לצרכן הישראלי הממוצע לרכוש שעונים ממותגים איכותיים ומעוצבים. כיום שוק שעוני היוקרה הממותגים פונה לפלח השוק העליון בלבד ואנו מאמינים שעם כניסת המותג 'אליני' לשוק בארץ, ניתן את המענה ליתר פלחי השוק. בחרנו בשירז טל כפרזנטורית שלנו בגלל הערכים המקבילים לה ול'אליני': איכות, יוקרה, בינלאומיות ויופי נדיר".