 |
בכירים בכלכלה הישראלית ישתתפו בקמפיין פרסום חדש לחברת התעופה אל על, תחת הסיסמה: "הכי בבית בעולם". הקמפיין , באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול מודעות בעיתונות בהן מפרטים בכירי המשק את הסיבות בגללן הם מרגישים באל על "הכי בבית בעולם". בין הבכירים המשתתפים: אלי הורוביץ יו"ר טבע, ארז ויגודמן מנכ"ל שטראוס-עלית, אתי רוטר מנכ"ל קסטרו, יעקב פרי יו"ר בנק המזרחי, עו"ד רם כספי ועמיקם כהן מנכ"ל פרטנר. עבור כל משתתף תרמה החברה 3,000 דולר לעמותות התומכות בקהילה, על פי בחירתו האישית. במודעות עצמן, יצוין שם העמותה אליה בחר המשתתף להעביר את הכסף. לדברי יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברה, "מובילי המשק הם בעלי תכונות של יכולת התמודדות, שאפתנות, עבודה מאומצת, יצירתיות, התחדשות וצעידה עם הזמן, אשר תומכות באישיות של המותג 'אל על'".
|
 |
 |
 |
 |
|
|