תקציב הפרסום של ראלקו, המייצגת את השתיים, ל-2005 יעמוד על כ-3 מיליון דולר
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 24/11/2004 15:43
משרד הפרסום ראובני-פרידן קיבל לידיו בימים אלו את תקציב הפרסום של "ראלקו סוכנויות" נציגת שארפ וזנוסי בישראל. תקציב הפרסום של החברה לשנת 2005 מוערך בכ-3 מיליון דולר- יותר מכפול מתקציב הפרסום של 2004, אז טופלה החברה על ידי משרד הפרסום נפתלי אברהם.
ראלקו סוכנויות מייצגת בישראל את חברת שארפ, ואת חברת זנוסי.
מנהלת השיווק והפרסום של ראלקו סוכנויות, זיוי רוזיאק, אומרת, שבשנה הקרובה מתכוונת החברה בארץ להתמקד במיתוג מחדש של המוצרים בעיקר בתחום טלוויזיות LCD. שארפ מחזיקה בפלח שוק של למעלה מ-50% משוק טלוויזיות ה-LCD בעולם, ולדבריה, מתכוונת ראלקו להגיע תוך זמן קצר לפלח שוק דומה בישראל.