ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הישבן של ליווייס
חברת ליווייס בתחרות הישבן של המדינה, התחרות תגובה בקמפיין אינטרנטי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/11/2004 12:43
חברת ליווייס, יוצא בקמפיין אינטרנט בהשקעה של 100 אלף דולר, תחת הסיסמה: When Your Behind Looks So Good you Never Leave It Behind.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום האינטראקטיבי אידיאולוג'יק, יעלה במשך שלושה שבועות באינטרנט, ויגובה באתר אינטרנט. באמצעות האתר יוכלו הגולשים, בני 18 ומעלה, לשלוח תמונה שלהם במכנסי ג'ינס של ליווייס. אחד המועמדים יזכה בתואר "הישבן של המדינה".
 
מנכ"ל טנגו יבואנית ליווייס, ורדה שוהם מסרה: "גם בסרטון הפרסומת שלנו בטלוויזיה, שנמצא כרגע באוויר, מראים את הבחור מאחור לובש את הג'ינס. מבחינתנו פעילות זו המשתפת את הקהל, מהווה השלמה מצוינת לקונספט המוביל שלנו".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...