 |
חברת הקפה של שטראוס-עלית יוצאת במבצע חדש תחת הסיסמה: "מסע טורקי עלית". במסגרת המבצע תטיס החברה עשרות משתתפים שיזכו בהגרלה, למסע כדורים פורחים מסעיר בקפדוקיה שבטורקיה, בליווי איל פלד ("מסע עולמי").
המבצע יגובה בקמפיין פרסום בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון שקלים, בכיכובם של איל פלד ודמות "הקפטן" המוכרת משאר פרסומות החברה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, ויימשך שלושה שבועות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|