ראשי > ברנז'ה > מינויים > כתבה
בארכיון האתר
ירידה במעמדו של המותג ישראל
יו"ר וונדרמן, שיגיע ארצה לרגל ועידת ישראל לעסקים של "גלובס", יציג את תוצאות הסקר שבחן את מיתוג ישראל בארה"ב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/11/2004 9:27
מדינת ישראל מוכרת מאוד אבל לא כל כך אהודה בעולם, כך עולה מסקר שערכה חברת וונדרמן (חברה בת של תאגיד הפרסום הבינלאומי יאנג אנד רוביקום).
 
על-פי הסקר האהדה לישראל בולטת בעיקר בקרב בני ה-50 פלוס, וככל שגיל הנשאלים נמוך יותר, נרשמת בהתאמה גם ירידה במעמדו של המותג ישראל.
 
יו"ר וונדרמן דויד סיבל, שיגיע ארצה לרגל ועידת ישראל לעסקים 2004 של העיתון "גלובס", יציג  את תוצאות הסקר שבחן את מיתוג ישראל בארה"ב וכן יעסוק בשאלה כיצד ניתן לשפר את מיתוגה של ישראל.

יצוין כי המושב "ישראל כמותג", יתקיים ב-6 בדצמבר.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מינויים
גלאי מתרחב  
מקומות עבודה ב-nrg מעריב  
יוסי ורשבסקי ימונה למנכ"ל ערוץ 10  
עוד...