/images/archive/gallery/108/955.jpg דרכון מדינת ישראל.
צילום: פלאש 90
ירידה במעמדו של המותג ישראל
יו"ר וונדרמן, שיגיע ארצה לרגל ועידת ישראל לעסקים של "גלובס", יציג את תוצאות הסקר שבחן את מיתוג ישראל בארה"ב
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 30/11/2004 9:27
מדינת ישראל מוכרת מאוד אבל לא כל כך אהודה בעולם, כך עולה מסקר שערכה חברת וונדרמן (חברה בת של תאגיד הפרסום הבינלאומי יאנג אנד רוביקום).
על-פי הסקר האהדה לישראל בולטת בעיקר בקרב בני ה-50 פלוס, וככל שגיל הנשאלים נמוך יותר, נרשמת בהתאמה גם ירידה במעמדו של המותג ישראל.
יו"ר וונדרמן דויד סיבל, שיגיע ארצה לרגל ועידת ישראל לעסקים 2004 של העיתון "גלובס", יציג את תוצאות הסקר שבחן את מיתוג ישראל בארה"ב וכן יעסוק בשאלה כיצד ניתן לשפר את מיתוגה של ישראל.