ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב רונית רפאל לראובני פרידן
בעזרת מיליון דולר וחצי ינסה משרד הפרסום לייצר זהות תאגידית בין הרשת הישראלית למקבילה אירופאית עתידית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/11/2004 16:35
תקציב רשת רונית רפאל, מרכזים רפואיים קוסמטיים פלסטיים בישראל, עבר למשרד הפרסום ראובני פרידן. תקציב הפרסום המוערך של רפאל הוא כמיליון דולר וחצי, וזו הפעם הראשונה שהחברה מוציאה את הפרסום למשרד חיצוני.
 
המשימה הראשונה שתעמוד בפני אנשי המשרד המשרד תהיה ליצור זהות תאגידית בין המותג האירופאי L. RAPHAEL לבין הרשת הישראלית.

בשנה הקרובה יפתח הסניף הראשון של L. RAPHAEL בז'נווה, כשאחריו מתוכננים סניפים נוספים בשוויץ ובארצות אחרות באירופה.
 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...