 |
הפרסומת של ברק 013 – "יוסי סיאס – המאזינים מתגעגעים" זכתה בתואר "ה-1 בחודש", לחודש אוקטובר, במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים. מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר מותגים עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, זכתה ב-70 נקודות (27% תרומה למותג ו-16% קריאטיביות). אל המקום השני הגיעה הפרסומת "בנק דיסקונט – חביב, החבר הספקן", של יהושע/TBWA עם 56 נקודות (20% תרומה ו-16% קריאטיביות). במקום השלישי מחזיקה הפרסומת "חוקה בהסכמה – מנהיגים מתהפכים בקרבם" של באומן-בר-ריבנאי, עם 40 נקודות (10% תרומה ו-20% קריאטיביות). הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|