ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מעדנות מצטרפת לטרנד הבריאות
משיקה בורקס קפוא מופחת שומן ומיני מלוואח
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/12/2004 13:25
חברת מעדנות (מקבוצת תנובה) מצטרפת לטרנד הבריאות האופף את שוק המזון ומשיקה בורקס קפוא מופחת שומן. שוק הבורקס הקפוא מגלגל כ-100 מליון שקלים בשנה, כאשר  מעדנות מחזיקה בכ-50% ממנו (אחריה מדורגת נטו עם המותג שלושת האופים 24% וזוגלובק מאפה עם 9%).
 
בתוך כך, הודיעה החברה גם על השקת מיני-מלוואח בטעמים שונים, מהלך שנועד ליצור חדשנות בשוק המוצרים התימניים, המוערך בכ-60 מיליון שקלים בשנה.
 
מהלך החדרת המוצרים החדשים ילווה בקמפיין פרסום, בהשקעה כוללת של חצי מיליון דולר. סרטון "המתנשף", ימשיך ללוות את החברה, שכן הוא מבטא את אחד מערכי המותג העיקריים – החום.
 
מהחברה נמסר כי "מבחינה פונקציונאלית  אחת התכונות החשובות במאפה הוא שיהיה חם. חום המשדר טריות ואדי ניחוח. מבחינת אמוציונאלית, חום מעביר תחושה של משפחה ובית".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...