 |
חברת מעדנות (מקבוצת תנובה) מצטרפת לטרנד הבריאות האופף את שוק המזון ומשיקה בורקס קפוא מופחת שומן. שוק הבורקס הקפוא מגלגל כ-100 מליון שקלים בשנה, כאשר מעדנות מחזיקה בכ-50% ממנו (אחריה מדורגת נטו עם המותג שלושת האופים 24% וזוגלובק מאפה עם 9%). בתוך כך, הודיעה החברה גם על השקת מיני-מלוואח בטעמים שונים, מהלך שנועד ליצור חדשנות בשוק המוצרים התימניים, המוערך בכ-60 מיליון שקלים בשנה. מהלך החדרת המוצרים החדשים ילווה בקמפיין פרסום, בהשקעה כוללת של חצי מיליון דולר. סרטון "המתנשף", ימשיך ללוות את החברה, שכן הוא מבטא את אחד מערכי המותג העיקריים – החום. מהחברה נמסר כי "מבחינה פונקציונאלית אחת התכונות החשובות במאפה הוא שיהיה חם. חום המשדר טריות ואדי ניחוח. מבחינת אמוציונאלית, חום מעביר תחושה של משפחה ובית".
|
 |
 |
 |
 |
|
|