ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
650,000 כניסות לאתר אורנג'
הקמפיין הכובשני של אורנג' מראה תוצאות – 12,000 כניסות בו זמנית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/12/2004 15:31
הקמפיין המאסיבי של חברת אורנג', שקנתה את מירב שטחי הפרסום באתרים המובילים ברשת הישראלית מביא תוצאות. על פי טענת החברה, נרשמו באתר 650,000 כניסות מאז השקת הקמפיין, לפני כיומיים.

יתר על כן, דומה כי
השעון שהורץ לאחור בשעות שקדמו להשקת הקמפיין עצמו עשה את שלו, ועורר התעניינות גדולה. בשעה 16:05, חמש דקות לאחר עליית הבאנרים לאוויר, נרשו באורנג' 12,000 כניסות בו זמנית.

עלותו של קמפיין אורנג', המרשים ביותר בתולדות הרשת הישראלית, היא כ-120,000 דולר, על פי הערכות רווחות בענף הפרסום. עד לתום הקמפיין נותרו עוד יומיים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...