ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לראשונה: משרד פרסום מרוסיה פותח סניף בארץ
פרומו אינטראקטיב נחשב למשרד המוביל בפרסום באינטרנט ברוסיה. ירכז בישראל את הפעילות במערב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
אלי ברדנשטיין וליאור ברון, עסקים
5/12/2004 8:27
משרד הפרסום באינטרנט המוביל ברוסיה, פרומו אינטראקטיב, החליט לפתוח נציגות בישראל, כך נודע למעריב. מדובר במשרד הפרסום הרוסי הראשון שפותח סניף בארץ.
 
בין לקוחותיו של פרומו אינטראקטיב נמצאות חברות ענק כמו ויזה, בוש-סימנס ופרוקטר אנד גמבל. מטרת הנציגות בארץ היא לספק פתרונות שיווקיים באינטרנט ללקוחות ישראלים המבקשים לפנות לשווקים דוברי רוסית בעולם ובארץ. בנוסף, הכוונה היא לאפשר ללקוחות מסחריים מרוסיה לשווק את עצמם בקרב קהל דוברי הרוסית בארץ.
 
"פרומו אינטראקטיב החליט לפתוח את הסניף בישראל כגשר למדינות מערביות אחרות, כמו ארצות הברית וגרמניה, שבהן מתגורר ריכוז גדול של דוברי רוסית", אומרת מנכ"ל הסניף בישראל, מאשה דשקוב. "כמו כן, קיים כאן ריכוז גדול של דוברי רוסית, והפרסום המגזרי ברוסית הוא מפותח ביותר".
 
לדברי גורמים בענף הפרסום הישראלי, "המשרדים המגזריים כאן מתבשלים בינם לבין עצמם, הם פרובנציאליים, ואילו המשרד הרוסי מביא קונספט קריאטיבי מיוחד ועבודה ברמות הכי גבוהות".
 
מנכ"ל פרומו אינטראקטיב, טימופיי בוקריוב, הנחשב ל"גורו של האינטרנט הרוסי", יגיע ביום ראשון לארץ לפתיחת הסניף הישראלי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...