 |
"מאמא עוף" של תנובה משנה את אריזות סדרת המוצרים המצוננים של החברה, בהשקעה של חצי מיליון ש"ח.
האריזות החדשות מאופיינות בשמירה על הצבע הכחול, עמו מזוהה "מאמא עוף". על רקע לבן בוהק, מופיעה באריזה החדשה הצעת הגשה שלדברי החברה אמורה להדגיש את "איכות המוצר, טעמו וטריותו".
בגב האריזות החדשות מופיעים מתכונים שנוצרו בשיתוף שף שגויס לנושא ונבדקו ואמורים להיות מהירים להכנה. "אחת המטרות שעמדה בפנינו בעיצוב האריזות החדשות של 'מאמא עוף' היתה להמחיש את היות 'מאמא עוף' מותג בעל תדמית צעירה, המתאפיין בקלילות ונוחות ההכנה, לצד בריאות וטריות חסרת פשרות", אומר ברוך נאה, מעצב האריזות החדשות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|