ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של שברולט לגלר-נסיס
UMI חילקה את תקציבי הפרסום של מותגי החברה בין גלר-נסיס לדובצקי-זקס-אוברוצקי; מיתוג שברולט יטופל כעת באופן ייחודי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/12/2004 10:22
יבואנית הרכב UMI החליטה לחלק את תקציבי הפרסום של מותגי החברה בין שני משרדים. בהתאם לכך, יעבור תקציב הפרסום של שברולט לגלר-נסיס, בעוד שדובצקי-זקס-אוברוצקי, משרד הפרסום של החברה עד כה, ימשיך לטפל במותגי איסוזו, שבי טראק, ביואיק, קאדילק וסאאב.
 
ההחלטה על מעבר שברולט לטיפול גלר-נסיס, נבעה בעיקרה מהרצון לטפל באופן ייחודי במיתוג שברולט, שהפך בשנתיים האחרונות לליבת הפעילות של החברה עם גידול חד במכירות.
 
יצוין כי גלר –נסיס מייצגת בישראל את קבוצת הפרסום ליאו ברנט, המייצגת בעולם את  ג'נרל מוטורס - יצרנית שברולט.
 
סמנכ"ל השיווק והמכירות של UMI, אבי ארוך, מסר: "אנו מודים לדובצקי-זקס-אוברוצקי על הטיפול המסור והיצירתי שתרם משמעותית לגידול במכירות. איננו נפרדים ונמשיך לעבוד בהצלחה יחד במותגים האחרים".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...