 |
חוגלה קימברלי מעלה קמפיין תדמיתי למותג נייר הטואלט "לילי" באמצעות גיתם BBDO בהיקף מדווח של מיליון שקלים וחצי. במקביל תושק סדרת נייר הטואלט "לילי פנטזי", המתאפיינת בהטבעות צבעוניות של גורי הלברדור על גבי נייר הטואלט. בחברה מציינים סקר שנערך לאחרונה על ידי טלסקר, שקובע כי "לילי אולטרה סופט" הינו המותג המוביל בקטגורית נייר טואלט, ונתפס על ידי הצרכנים כ"נייר הטואלט הכי רך שיש" בישראל, סיסמה שגם מלווה את הקמפיין. הקמפיין יכלול שני הסרטים שיתמקדו ברכות ובחיזוק ערך המשפחתיות. בסרט הראשון ל"לילי אולטרא סופט" יופיע ילד שמשחק בגלילי נייר טואלט עם כלבלב הלברדור שלו, עד שהילד מתעייף ונרדם. בסיום הפרסומת הכלבלב מגיש לילד את נייר הטואלט שיניח אותו מתחת לראש. בסרט השני ל"לילי פנטזי" מוצגים שוב הכלבלב והילד במשחק גליל נייר טואלט, כשברקע נראית האמא מביטה בהם בהנאה, שולפת שני גלילי "לילי פנטזי" עם ההטבעות הצבעוניות ומגלגלת לעברם. בחברה מספרים שהפקת הקמפיין היתה מורכבת במיוחד, וכללה צוות של מאלפי כלבים, שנאלץ להתמודד מדי פעם עם "הפסקות" על הסט בהם הגור המצולם החליט ל"סמן" פינה כזו או אחרת. משרד פרסום: גיתם BBDO. סמנכ"ל לקוחות - ערן גרינברג, סופרוייזר - אורן שדה, תקציבאי בכיר - ניר צולה, תקציבאי - מתן קמפ, פלנר - יהב לוי, סמנכ"ל קריאטיב - אסי שביט, מנהלי קריאטיב - רומם סרנגה, גל פורת, קופי - אסף כץ, ארט - דודו הרוש, מפיקה - מאיה מאירי, מנהלת הפקה - שירלי זלצמן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|