ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ישראייר מאמינה בפרסום באינטרנט
חברת התעופה תכפיל ב-2005 את תקציב הפרסום באינטרנט; תקציב האינטראקטיב עובר מיורואינטראקטיב לוובסנס
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/12/2004 11:58
חברת התעופה ישראייר החליטה להכפיל את תקציב הפרסום באינטרנט ל-200 אלף דולר ב-2005 לעומת 100 אלף דולר ב-2004. במקביל, העבירה החברה את תקציב הפרסום באינטרנט מחברת יורו אינטראקטיב (מקבוצת יורו ת"א) לחברת וובסנס.
 
מנכ"לית ישראייר, סבינה בירן, מסרה כי ההחלטה באה בעקבות הפעילות המוצלחת של החברה באמצעות אתר האינטרנט. "מדי חודש נכנסים לאתר עשרות אלפי אנשים, כאשר 6% מכלל הפעילות היא מהזמנות שבוצעו און ליין", כך לדברי בירן.
 
עוד נמסר כי החברה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם מספר פורטלים לשיתוף פעולה אסטרטגי לפרסום קבע.
 
יצוין כי ישראייר מפעילה כיום שלושה אתרים: אתר לקהל הרחב לביצוע הזמנות, אתר לתיירות נכנסת, המקבל הזמנות מכל העולם ואתר לסוכני הנסיעות.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...