 |
חברת התעופה ישראייר החליטה להכפיל את תקציב הפרסום באינטרנט ל-200 אלף דולר ב-2005 לעומת 100 אלף דולר ב-2004. במקביל, העבירה החברה את תקציב הפרסום באינטרנט מחברת יורו אינטראקטיב (מקבוצת יורו ת"א) לחברת וובסנס. מנכ"לית ישראייר, סבינה בירן, מסרה כי ההחלטה באה בעקבות הפעילות המוצלחת של החברה באמצעות אתר האינטרנט. "מדי חודש נכנסים לאתר עשרות אלפי אנשים, כאשר 6% מכלל הפעילות היא מהזמנות שבוצעו און ליין", כך לדברי בירן. עוד נמסר כי החברה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם מספר פורטלים לשיתוף פעולה אסטרטגי לפרסום קבע. יצוין כי ישראייר מפעילה כיום שלושה אתרים: אתר לקהל הרחב לביצוע הזמנות, אתר לתיירות נכנסת, המקבל הזמנות מכל העולם ואתר לסוכני הנסיעות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|