ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
עוגיות במחיר תחרותי
עלית מאפה משיקה סדרת עוגיות ביתיות שתימכר במחיר נמוך יחסית, כדי להפוך לשחקן משמעותי בקטגוריית העוגיות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
12/12/2004 11:05
יחידת המאפה של עלית משיקה סדרת עוגיות ביתיות ב-6 טעמים בהם: פקאן, קינמון, שוקולד-תפוז ועוד.
 
לדברי לימור קוז'וקרו, מנהלת יחידת שיווק ופיתוח מאפה עלית, "החברה שמה לה למטרה להפוך לשחקן משמעותי בקטגוריית העוגיות, שהינה הגדולה מבין קטגוריות המאפה ומגלגלת מחזור של כ- 450 מיליון שקלים בשנה".
 
בהתאם לכך, תימכר הסדרה במחיר אחיד של 8.90 שקלים ליחידה - מחיר נמוך יחסית בהשוואה למוצרים דומים בשוק.
 
השקת העוגיות תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, יכלול מודעות בטלוויזיה ופעילות קד"מ נרחבת.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...