 |
יחידת המאפה של עלית משיקה סדרת עוגיות ביתיות ב-6 טעמים בהם: פקאן, קינמון, שוקולד-תפוז ועוד. לדברי לימור קוז'וקרו, מנהלת יחידת שיווק ופיתוח מאפה עלית, "החברה שמה לה למטרה להפוך לשחקן משמעותי בקטגוריית העוגיות, שהינה הגדולה מבין קטגוריות המאפה ומגלגלת מחזור של כ- 450 מיליון שקלים בשנה". בהתאם לכך, תימכר הסדרה במחיר אחיד של 8.90 שקלים ליחידה - מחיר נמוך יחסית בהשוואה למוצרים דומים בשוק. השקת העוגיות תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, יכלול מודעות בטלוויזיה ופעילות קד"מ נרחבת.
|
 |
 |
 |
 |
|
|