 |
חברת ריגלי יצאה בקמפיין פרסום להשקת סדרת המסטיקים החדשה - JUICY FRUIT. הקמפיין, באמצעות גיתם/BBDO, יכלול את מגוון אמצעי המדיה וכן פעילות קידום מכירות מאסיבית, בהיקף כולל של 5 מיליון שקלים. הקמפיין נבנה ברוח ערכי המותג: לא שיגרתי, הרפתקני, שובר מוסכמות ובעל חוש הומור. הסרטון מציג צירופים מפתיעים של דמויות מעולם הדמיון: דמות של פרה שחציה מכונית, ברווז שחציו נעל אנושית ועוד, כהמחשה של שילוב הטעמים שמציע המסטיק. JUICY FRUIT הינו מותג המסטיקים בטעמי פירות המוביל בארצות הברית, עם כ-80% מנתח השוק. המסטיק נמכר בהצלחה במדינות שונות בעולם כגון: אנגליה, גרמניה וקנדה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|