ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין פרסום ראשון ל-JUICY FRUIT
ריגלי משקיעה 5 מיליון שקלים בפרסום מאסיבי להשקת מותג המסטיקים הבינלאומי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/12/2004 8:45
חברת ריגלי יצאה בקמפיין פרסום להשקת סדרת המסטיקים החדשה - JUICY FRUIT. הקמפיין, באמצעות גיתם/BBDO, יכלול את מגוון אמצעי המדיה וכן פעילות קידום מכירות מאסיבית, בהיקף כולל של 5 מיליון שקלים.
 
הקמפיין נבנה ברוח ערכי המותג: לא שיגרתי, הרפתקני, שובר מוסכמות ובעל חוש הומור. הסרטון מציג צירופים מפתיעים של דמויות מעולם הדמיון: דמות של פרה שחציה מכונית, ברווז שחציו נעל אנושית  ועוד, כהמחשה של שילוב הטעמים שמציע המסטיק.
 
 JUICY FRUIT הינו מותג  המסטיקים בטעמי פירות המוביל בארצות הברית, עם כ-80% מנתח השוק. המסטיק נמכר בהצלחה במדינות שונות בעולם כגון: אנגליה, גרמניה וקנדה.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...