ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לא הכל זהב
תחרות הפרסום הבינלאומית "אריה הזהב" משיקה קטגוריית התמודדות חדשה בשם "אריה הטיטניום" על קמפיין משולב במדיה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/12/2004 10:23
תחרות הפרסום הבינלאומית "אריה הזהב", משיקה קטגוריית התמודדות חדשה בשם "אריה טיטניום" עבור קמפיין קריאייטיבי כולל.
 
הקריטריון להגשת מועמדות ל"אריה טיטניום", הינו שהקמפיין עלה בלפחות שלושה ערוצי מדיה, הכוללים פרסום קונבנציונאלי (טלוויזיה, קולנוע, מודעות פרינט, שילוטח חוצות ורדיו) ופרסום לא קונבנציונאלי (שיווק ישיר ואינטראקטיבי, מיצוב, חסויות ויחסי ציבור).
 
ל"אריה טיטניום" ארבע תתי קטגוריה, לפי תקציב הקמפיין: מתחת למיליון דולר; מליון דולר עד 10 מיליון דולר; 10מיליון דולר עד 50 מיליון דולר; ומעל 50 מיליון דולר.
 
תחרות "אריה הזהב" 52, תתקיים בין ה-19-25 ביוני, בקאן שבצרפת. התחרות הינה הכינוס הגדול ביותר בעולם של אנשי שיווק ופרסום ומוצגות בה למעלה מ-18 אלף פרסומות מרחבי העולם.
 
את ישראל ייצגו בתחרות הזוכים ב"דג הזהב" -  תחרות בין המודעות המפורסמות בעיתוני רשת שוקן. לדברי אודי פרידמן, מנכ"ל רשת שוקן, הקטגוריה החדשה תעמיק את שיתוף הפעולה בין התחרות המקומית  ל"אריה הזהב". "אריה טיטניום, ישמור על מסורת התחרות של חיפוש קמפיינים שהם 'על הקצה' - ייחודיים ומאתגרים את הנורמלי, ולישראל יש הרבה מה להציע בתחום זה", אומר פרידמן.
 
יצוין כי ההתמודדות בתחרות "דג הזהב" החלה לפני כחודש, ותסתיים ב-19 בפברואר. בראש צוות השופטים הישראלי, יעמוד הפרסומאי גדעון עמיחי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...