ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
רוקדים כל הדרך לקופה
מדיה חדשה במועדונים מציגה בפני הבליינים סרטוני וידאו-ארט המשלבים צילום של הקהל ופרסומות, על רקע המוזיקה שמנגן הדיג'יי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/12/2004 12:50
קהל הצעירים נתפס מאז ומתמיד כאטרקטיבי במיוחד בקרב המפרסמים, אלא שהדרכים להגיע לכיסו הולכות ומצטמצמות. אחרי שניסו לפתות אותו דרך הטלוויזיה, הרדיו, הקולנוע ו"מעריב לנוער", עברו המפרסמים לשחק במגרש הביתי שלו – המועדונים.
 
כבר לפני כשנה החלו מודעות פרסום לעטר את תאי השירותים במועדונים בערים הגדולות, אלא שכעת מגיע הפרסום גם אל זירת הריקודים עצמה, מה שנדמה היה כמפלט הסטרילי האחרון בעולמו של הקלאבר המצוי.
 
חברת סימפטום-ריאליטי מדיה, שהושקה לפני כחודש, הציבה כ-150 מסכי פלזמה ומסכי הקרנה במועדונים המובילים בארץ, מחיפה ועד באר שבע.
     
וכך, במסווה של סרטוני ווידאו ארט המשלבים בתוכם צילום וידאו של הקהל בזמן אמת, שותלת החברה פרסומות של מותגים הפונים לצעירים.
 
"זו המדיה היחידה שבה הקהל מתמזג עם המותג על גבי המסכים, ומקבל תפקיד של שחקן ראשי בפרסומת", מסביר אורן אור-שי, מנהל הקריאטיב ויוזם הרעיון. לדבריו, "זהו חלומו של כל מפרסם ופרסומאי אשר מעוניין לשייך את המותג שלו לאווירת הבילוי הצעירה והתוססת".
 
מי שכבר החליטה לאמץ את הרעיון היא חברת מוטורולה, שתעלה על המסכים קמפיין לטלפונים הסלולריים המצוידים בנגן MP3. הקמפיין, בו הושקעו כ-20 אלף דולר, כולל סרטון רב אפקטים, המשתלב עם המוסיקה המושמעת על פי בחירת הדיג'יי בכל מועדון, ומוצג בו זמנית ובזמן אמת במועדונים שונים כגון: הלמון, TLV, האומן 17, הפורום, VOX, DOME ועוד.
 
"המדיה פונה לבליינים בגילאי 18-30, המוציאים בערך 65% מהכנסותיהם על בילויים ופנאי", אומר רמי מימון, מנכ"ל סימפטום. "הקהל הצעיר היום דורש שיגיעו אליו. הוא נוטש לאט לאט את שעות הצפייה הרבות בטלוויזיה, יוצא ומבלה, וזו בדיוק המשבצת לפגוש אותו ולדבר בשפה שלו".
 
לדברי מימון, השילוב בין הקרנת סרטוני פרסומת קצביים לבין צילום חי ממתחם המועדון בזמן אמיתי, יוצר רמת מעורבות גבוהה. "זהו מדיום תת-סיפי המטמיע את המותגים וערכיהם בסט החיים התזזיתי של הצעירים של היום", הוא מסביר.
 
להערכתו, בכל חודש ייחשפו לפרסומות כרבע מיליון צעירים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...