 |
השיווק הסמוי באינטרנט יוצא מהארון: חברת השיווק פרומדיה מקימה מחלקה שתתמחה ביצירת דיונים ורשמים חיוביים על לקוחותיה בפורומים ובצ'טים באינטרנט. המחלקה תיקרא "באזז", ותוקם תחת זרוע האינטרנט של חברת פרומדיה, "רד-הד" (RedHead). המחלקה, שנפתחה לפני כשבועיים, תעסיק כ-8 עובדים. אנשי המחלקה עברו הדרכה על ידי אחד ממקימי הפורומים בישראל, וכבר החלו לטפל ב-3 קמפיינים . פורומי הדיון באינטרנט, שבהם כותבים הגולשים כאוות נפשם, הפכו באחרונה לזירה תוססת של יחסי ציבור ותדמית. גולשים נוהגים במקרים רבים להתלונן על חברות ומוצרים שרכשו. המודעות להשפעה של הפורומים הולכת וגדלה בקרב החברות המסחריות ומשרדי יחסי הציבור, כאשר האחרונים מציעים שירותים של שיפור תדמית בפורומים. אנשי המשרדים מתחזים לגולשים תמימים ומשוטטים בין הפורומים, משאירים הודעות מפרגנות לחברות ששוכרות את שירותיהם, מגיבים להודעות של גולשים אחרים ומטפלים במשברים. אחד הראשונים שנכנס לתחום היה משרד יחסי הציבור גוב-קרטין. רד-הד (RPI לשעבר), בבעלות עופר רושה וגיא פורה, הוקמה בתוך פרומדיה לפני שנה. בעקבות התרחבות שוק האינטרנט, הוחלט להפריד את זרוע האינטרנט לחברה עצמאית המתמחה בתחום. עם לקוחותיה של רד-הד נמנים, בין היתר, יוניליוור ישראל על כל מותגיה, גלובוס גרופ ומפעל הפיס.
|
 |
 |
 |
 |
|
|