ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של "אולטרסול" - למכרז
מותג הדגל של ד"ר פישר לא מטופל על ידי משרד פרסום מזה כשנה; קמפיין הקיץ האחרון כלל רק תשדירים של ג. יפית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
16/12/2004 9:28
תשלובת מפעלי ד"ר פישר החליטה להוציא את תקציב הפרסום של המותג אולטרסול למכרז.
התקציב, המוערך בכמיליון שקלים וחצי, טופל עד לפני כשנה באדלר-חומסקי&ורשבסקי. בשנה האחרונה כלל קמפיין הקיץ של אולטרסול תשדירים וכתבות של ג. יפית.
 
אולטרסול נחשב למותג הדגל של ד"ר פישר, וחולש על  כ-75% משוק תכשירי ההגנה בארץ. לדברי דן בר-דוב, מנהל הפרסום בתשלובת, "במסגרת היערכות לשנת 2005, הוחלט לרענן את הטיפול במותג ובימים אלה כבר החלה החברה במגעים ראשונים עם מספר משרדי פרסום".
 
יצוין כי משרד הפרסום רגב-קויצקי מטפל כיום במספר חטיבות של ד"ר פישר, ובהן מוצרי תינוקות וילדים, טואלטיקה וחטיבת תוספי התזונה. 
 
מהחברה נמסר גם שבשנת 2005 היא צפויה להגדיל את התקציב הכולל של יתר חטיבות התשלובת.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...