 |
תשלובת מפעלי ד"ר פישר החליטה להוציא את תקציב הפרסום של המותג אולטרסול למכרז. התקציב, המוערך בכמיליון שקלים וחצי, טופל עד לפני כשנה באדלר-חומסקי&ורשבסקי. בשנה האחרונה כלל קמפיין הקיץ של אולטרסול תשדירים וכתבות של ג. יפית. אולטרסול נחשב למותג הדגל של ד"ר פישר, וחולש על כ-75% משוק תכשירי ההגנה בארץ. לדברי דן בר-דוב, מנהל הפרסום בתשלובת, "במסגרת היערכות לשנת 2005, הוחלט לרענן את הטיפול במותג ובימים אלה כבר החלה החברה במגעים ראשונים עם מספר משרדי פרסום". יצוין כי משרד הפרסום רגב-קויצקי מטפל כיום במספר חטיבות של ד"ר פישר, ובהן מוצרי תינוקות וילדים, טואלטיקה וחטיבת תוספי התזונה. מהחברה נמסר גם שבשנת 2005 היא צפויה להגדיל את התקציב הכולל של יתר חטיבות התשלובת.
|
 |
 |
 |
 |
|
|