 |
אליאנס יוצאת במיתוג מחדש לרשת הצמיגיות של החברה, תחת השם "צמיג מאסטר". המיתוג, בהשקעה כוללת של כ-250 אלף שקל, יכלול גם שקופיות חסות לרשת שיעלו בתכניות טלוויזיה ומשחקי ספורט וכן פעילות קד"מ בסניפים. החסות, באמצעות משרד הפרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי), מלווה בסלוגן: "כי צמיגים קונים רק ממקצוענים". מנהל השיווק בחברה, תמיר ויג, מסר כי"תהליך מיתוג רשת הצמיגיות הינו חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, הנועד להעלות את המודעות הציבורית לחשיבות הבטיחותית של הצמיגים וכן לחשיבות מקצוענות השירות והאמינות של רשת 'צמיג מאסטר'".
|
 |
 |
 |
 |
|
|