 |
חברת אסם בחרה בדמותו המצוירת של יגאל שילון להוביל את הקמפיין החדש לחטיף ביסלי, שיעלה היום (א') בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. בקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום אריאלי/פובליסיס, מככבות הדמויות המצוירות של "ברביקיו" ו"גריל" לצד דמות מצוירת חדשה של יגאל שילון, שגם תורם את הקריינות לסרטון. סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, מסר, ש"בהמשך להצלחה של הפרסומת המצוירת לביסלי, בכיכובו של אביב גפן, בחרנו להפתיע הפעם עם קמפיין מצויר בסגנון 'פספוסים'. חטיף הביסלי פופולארי מאוד בקרב בני הנוער ולכן היה לנו חשוב מאוד שסרט הפרסומת יפנה לקהל היעד ויהיה צעיר, קצבי ודינאמי, המותאם לקונספט השיווקי כולו, ושיפנה לשפתם של בני הנוער". צאיג הוסיף כי "יגאל שילון נתפס כדמות חיובית מאוד, הגורמת לאנשים רבים לחייך, ולכן החיבור עם דמויות ביסלי - 'גריל' ו'ברביקיו', המקושרות לעליזות ושמחת חיים, יוצר חיבור טבעי של מסר של אופטימיות והנאה". יצוין כי במקביל, תעלה אסם קמפיין אינטרנט תומך, באמצעות אידיאולוג'יק. הקמפיין יכלול מיני אתר שיעוצב כסט הפרסומת של ביסלי, וירכז פעילות אינטראקטיבית הקשורה למותג. האתר, שייפתח הערב או מחר, יציע לגולשים מתיחות מולטימדיה משעשעות הניתנות לשליחה במייל וכן משחק אנימציה בשלבים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|