 |
קבוצת שטראוס-עלית ממשיכה להוביל את טבלת המפרסמים של יפעת בקרת פרסום גם החודש, עם פער משמעותי משאר המפרסמים. החברה פרסמה במהלך חודש נובמבר בהיקף של כ-2.6 מיליון דולר (מחירים ריאליים), כאשר שלושת המותגים הבולטים היו: "דנונה", "תפוצ'יפס" ו"קפה לטה". אחריה בדירוג פרוקטר אנד גמבל שעלתה החודש שלב אל המקום השני בטבלה, עם פרסום בולט ל"פנטן", "פמפרס" ו"טיפ", בהיקף של
כ-2 מיליון דולר. הקמפיין להחדרת המותג "יופלה לבן", הזניק את תנובה מהמקום ה-14 (בחודש אוקטובר), היישר אל המקום השלישי בדירוג, עם פרסום בהיקף כ-1.6 מיליון דולר. את החמישייה הראשונה סוגרת חברת בזק, שהצליחה להתברג למקום החמישי לאחר שחודש שעבר כלל לא נכנסה לרשימה. בזק פרסמה במהלך החודש בעיקר את "מסלול השלישייה שלי", בהיקף של כ- 1.2 מיליון דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
קמפיין יופלה לבן. הזניק את תנובה
|
|
 |
 |
 |
 |
|
שלמור עקף את מק'אן
|
 |
|
 |
 |
 |
|
שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, עבר להוביל את טבלת משרדי הפרסום לחודש נובמבר, לאחר שרשם גידול של 50% בתקציבי הפרסום לעומת החודש הקודם. לגידול זה אחראית בעיקרה קבוצת שטראוס-עלית, אך גם כלמוביל (יונדאי, אלנטרה) והמועצה להסדרת הימורים בספורט, תרמו לכך שהיקף תקציבי המשרד לחודש זה, הגיע ל- 7.3 מיליון דולר. בפער קטן משלמור - מדורג שני מק'אן-אריקסון, הממשיך לשמור על היקף תקציבים גבוה יחסית עם כ-7.1 מיליון דולר בחודש נובמבר. עוד בחמישייה הראשונה: באומן-בר-ריבנאי, עם היקף תקציבים של כ- 5.8 מיליון דולר; אדלר-חומסקי&ורשבסקי, עם היקף תקציבים של כ-5.7 מיליון דולר; וראובני-פרידן, עם היקף תקציבים של כ-3.3 מיליון דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
סלקום מוביל ופלאפון מזדנב מאחור
|
 |
|
 |
 |
 |
|
סלקום ממשיך גם החודש להיות המותג המוביל, עם פרסום בהיקף כמיליון דולר. המתחרה - פרטנר, התמקמה שלישית, עם השקעה בהיקף של כ-912 אלף דולר ואילו פלאפון, מזדנבת מאחור, עם השקעה של כ-444 אלף דולר בלבד, שהציבו אותה רק במקום ה-12.
עוד בטבלת המותגים: יוגורט יופלה של תנובה, עם כ-979 אלף דולר שהספיקו למקום השני; בנק הפועלים, שהינו הבנק היחיד שנכנס לרשימת ה-20, ניצב רביעי עם כ-875 אלף דולר השקעה; וחברת הלווין yes, שסוגרת את החמישייה הראשונה, עם השקעה בהיקף של 752 אלף דולר, שהופנו ברובם ל-מכשיר ה-yes max. |  |  |  |  | |
|