 |
גיורא פנחסי מונה למנהל השלוחה הישראלית של Silver Bullet Group) SBG) - סוכנות פרסום בינלאומית שמרכזה בלונדון, המהווה חלק מקבוצת INCEPTA הכוללת כ-44 חברות שיווק ותקשורת. פנחסי שימש עד לאחרונה כדירקטור לתקשורת-שיווקית באורבוטק. לדבריו, חברות פרסום מסורתיות עוסקות בדרך כלל באסטרטגיה ובתדמית שחשיבותן אמנם רבה, אבל השפעתן קטנה כאשר מדובר ברכישת מוצרים או שירותים טכנולוגיים מורכבים. "התקציבים כאן אינם גדולים ונדרשת הבנה טכנית. לכן, רק פעילות חכמה, משולבת, וממוקדת מסוגלת להביא לתוצאות בשוק סוער ותחרותי זה", אומר פנחסי. פנחסי מסר עוד כי "יתרונן של חברות כמו Silver Bullet, נעוץ בכך שקודם כל הן מסוגלות להבין מוצרי היי-טק ולאחר מכן לנתח את קהלי המטרה המקומיים ואז מציעות, יחד עם מנהלי המכירות והשיווק של החברה, תכנון תקשורתי מקיף ובמידת הצורך גם הפקה ויישום".
|
 |
 |
 |
 |
|
|