 |
כחודש לאחר כניסתה לקטגוריית היוגורט הלבן, משחררת תנובה נתונים מחמיאים. מדיווחי החברה עולה כי סך כל נוכחותה בשוק היוגורט, הופכת דומיננטית עם 52% נתח שוק כספי, לעומת 44% לשטראוס - פער של 8%. יצוין כי לפני ההשקה עמד נתח השוק של תנובה על 44% מול 51% לשטראוס (כספי). גם נתוני נילסן שהתפרסמו בסוף השבוע האחרון מצביעים על הצלחה בחדירת יופלה לבן. הנתונים, המתייחסים לשבועיים הראשונים מיום ההשקה, מראים כי יופלה לבן הצליח בתקופה זו להשיג 13% נתח שוק כספי שמשמעו בהערכה כ-25% נתח שוק לארבעה שבועות. על-פי נתוני נילסן, השקת היוגורט הלבן של יופלה תרמה לגידול של 10.2% כמותי ו-7.5% כספי בקטגוריית היוגורט הלבן. בשטראוס המתחרה, מתקשים לשמור על איפוק. "ירידה בנתחי השוק של יופלה לבן בשבוע האחרון מביאה את תנובה לדיווח נתונים לא רלוונטים", אומרת סיגל השילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות. תנובה לדיווח נתונים לא רלוונטים. שילוני ציינה כי על-פי דו"ח סטורנקסט עולה, כי נתח השוק של יופלה ירד בשבוע האחרון מ-25% ל-24%. "בשיא ההשקעה במדיה, בכניסתם לשבוע הרביעי מיום ההשקה, יופלה התחילו לרדת. איני מופתעת כי תנובה מחפשת דרכים להסתיר את הירידה, ומציגה נתוני יוגורט שלא שייכים לקטגוריה כמו 'פריוויון', כדים לשתייה 3 ליטר, ו'יוגורמה'", כך לדברי השילוני.
|
 |
 |
 |
 |
|
|