 |
רשת האופנה קרוקר, בבעלות אתי ודוד לוי, עלתה בימים אלה בקמפיין חדש לסוף העונה, באמצעות משרד הפרסום עפר&הרץ וחברת פרו-מדיה, בהיקף של כ-120,000$. את הקמפיין החדש, הכולל פרסום על גבי אוטובוסים ופרסום באינטרנט מובילים הדוגמנים אנה זאיקין וסאן המאירי. השניים הובילו גם את קטלוג האופנה של הרשת, שהופץ בארץ ובחו"ל ועוצב על ידי איריס גולדברג, ואויר על ידי אסף חנוכה. הקמפיין החדש של הרשת מדגיש את מבצעי סוף העונה של קרוקר, כאשר בפוסטרים נראים שני דוגמני הבית ישובים על ספסל מאויר בתוך רכבת תחתית. קרוקר משווקת את מוצריה ב-20 סניפים בפריסה ארצית, ובכ-100 חנויות בארץ. כמו כן לרשת חמישה סניפים נוספים בחו"ל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|