 |
חברת הכבלים HOT יוצאת בקמפיין דיוור מפולח לבתי אב שהינם הורים לפעוטות, במטרה לקדם את שני הערוצים של החברה: "לולי" וערוץ ההורים, מבית "הופ". הדיוור, באמצעות חברת סופרפוש, עוצב בצורת ספרון המכיל מידע כתוב וכן תמונות של דמויות מערוץ "לולי". בנוסף, מחוברת לדיוור בובת ספוג קטנה המעוצבת בצורת הלוגו של הערוץ. הדיוור תומך בקמפיין של החברה לקידום הערוצים, שעלה לאחרונה לאוויר. יצוין כי מסקר שוק שערכה HOT לקראת השקת "לולי" עולה כי קרוב למחצית מהפעוטות בגילאי עד שנתיים, צופים בטלוויזיה מדי יום, כאשר הממוצע היומי עומד על כ-1.6 שעות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|