ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
טרנד הבריאות הגיע גם לשוקולד
דנשר משיקה סדרת שוקולד ללא סוכר שתשווק לראשונה במדפי השוקולד הרגילים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/12/2004 13:17
חברת דנשר משיקה סדרת שוקולד ללא סוכר, תחת המותג "מרמולייט". החידוש במהלך הוא בהחלטת החברה להציב את הסדרה במדפי השוקולד הרגילים ולא במדפים הייעודיים של המוצרים נטולי הסוכר.
 
רון ברק, מנהל השיווק והפיתוח בדנשר מסביר כי בהמשך לטרנד הבריאות העולמי שתקף השנה את שוק המזון, פונים המוצרים החדשים לכלל הציבור ולא רק לנישת צרכני המוצרים נטולי הסוכר מסיבות בריאותיות.
 
ברק ציין כי בכל טבלת מרמולייט יש בממוצע 20% פחות קלוריות, מאשר בטבלת שוקולד רגילה.
 
צפי המכירות של החברה הוא להגיע  ל-5% נתח שוק עד סוף 2005 ולחזיק ב-8% משוק טבלאות השוקולד תוך 3 שנים.
 
יצוין כי היקף המכירות של מרמולייט נאמד היום בכ-40 מיליון שקלים  ובחברה מצפים כי השוקולד יהווה 30% מסך המכירות של כלל מוצרי מרמולייט.
 
כיום מהווה קטגוריית השוקולד ללא תוספת סוכר רק  1.8% משוק טבלאות השוקולד, המגלגל כ-180 מיליון שקלים לשנה. המתחרה של דנשר בקטגורייה היא חברת עלית המשווקת  אף היא מוצרי שוקולד נטולי סוכר, אולם כמעט ולא משקיעה בפעילות שיווקית-פרסומית עבורם.
 
דנשר לעומתה, תשקיע כ-1.5 מיליון דולר בקמפיין תדמית למותג מרמולייט, באמצעות משרד הפרסום שמעוני-פיקנלשטיין/ FCB,  תחת הסיסמא "מרמולייט- החיים מתוקים ללא סוכר". כמו כן מתוכננת פעילות שיווקית נרחבת מתחת לקו באמצעות דיול ב-80 נקודות מכירה, סטנדים, הלבשת מדפים, טעימות ומבצעים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...